الرحمن

الرحمن

نظرات  (۲۸)

۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۸ سید گمنام
سلام و رضوان خدا
طاعات و عبادات شما قبول ..

موفق باشید انشاالله.
یازهرا
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون،
در پناه خدا سلامت باشید...

سلام

خداقوت

به نکته قشنگی اشاره کردین

ممنون از حضورتون موفق باشین

پاسخ:
سلام بر شما،
نظر لطفتونه...
شادکام باشید:)
باسلام
طاعت وعبادات شمام قبول ممنون ازحضورتون
پاسخ:
سلام علیکم،
ممنونم،قبول حق باشه ان شاءالله...
موفق باشید.
راستی خدا
دلم هوای دیروز را کرده
هوای روزهای کودکی را
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی را
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم
آن را نچینم
دلم میخواهد ...
می شود باز هم کودک شد؟؟؟؟
راستی خدا!
دلم فردا هوای امروز را می کند

سلام مرسی عبادات شماهم قبول درگاه حق
التماس دعا
پاسخ:
علیکم السلام،
متن زیبایی نوشتید،فیض بردیم:)
محتاجیم به دعا،
در پناه حق سلامت باشید...

هزاران معجزه میان آسمان و زمین معطل است
دستی باید تا معجزه ها را فرود آورد . . .
پاسخ:
سلام،
متن جالبیست،لا حول و لا قوة الا بالله...
موفق باشید.

دلم گرم خداوندیست که بادستان من گندم برای یا کریم میریزد،

چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه می داند گنهکارم،

دلم گرم است میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم

ای دوست برایت من خدا را آرزو می کنم...

______________________

 

سلام

ممنون از حضورتون

طاعات و عبادات شما قبول حق تعالی...

التماس دعا

 

پاسخ:
سلام علیکم
ممنونم
محتاجیم به دعا،
در پناه حق...
سلام ممنون از حضور پر مهرتون تو وبلاگم با آرزوی قبولی طاعات وعباداتتون.
پاسخ:
علیکم السلام،
خواهش می کنم؛
طاعات و عبادات شما هم مقبول حق، ان شاءالله...

سلام امیدوارم توی این مسیر موفق باشید...

 

یه پست در مورد عمو محمود زدم دوست دارم بخونید و نظرتون رو بگید...

ضمنا اگه منو لینک کنید ممنون میشم....اجرتون با شهدا و امام شهدا

 

یا علی

پاسخ:
علیکم السلام،
ان شاءالله،ممنون...
چشم سر میزنم.
سلام
اونطور که متوجه شدم شما هم تازه این بلاگ رو زدین. مثل خودم
امیدوارم در هر صورت موفق باشین ان شالله
باز هم سر بزنید به ما
یاعلی
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم،
بله منم تازه این وبلاگ رو ایجاد کردم،
ممنونم از شما؛ ان شاءالله شما هم موفق و کامیاب باشید.
محتاجیم به دعا،علی یارتون...
سلام

انشالله موفق باشید
پاسخ:
سلام علیکم،
متشکرم؛
سلامت باشید...
سلام
طاعات قبول!
با افتخار لینک شدید!
پاسخ:
سلام علیکم،
طاعات شما هم مقبول حق...
ممنون،همچنین.

سلام
شروع کنید دیگه
مامنتظریم

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم،
چشم حتماً،
ببخشید این تنبلی من رو...
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۹ نگاه منتظر
تا ز رویت گرفته ام روزه
جز به یادت نکرده ام افطار
چقدر سخت است که این عزیزترین عید را 
بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم…
سلام بزرگوار
با خداحافظ ماه محبوب خدا بروزیم و منتظر حضور شما
عید سعید فطر بر عاشقان الله و یاران مهدی(عج) مبارک باد.
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
علیکم السلام،
عید شما هم مبارک...
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۷ زینبـــــ بانو
سلام قالب بهتر شده
سر بزنید
پاسخ:
سلام علیکم،
چشم حتما...
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۷ مقتدر مظلوم
سلام علیکم ، خسته نباشید و خدا قوت

از شما درخواست می شود در اولین "فراخوان ایده های فعالان فضای مجازی به رهبر معظم انقلاب" شرکت کرده و پیشنهادات ، انتقادات و ایده های خود را در حوزه فضای مجازی را برای ما بفرستید. اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
لینک فراخوان: http://mazloum.ir/page/didar-ba-rahbari
لینک فرم ارسال ایده: http://forms.freepersian.com/action/13794
پاسخ:
علیکم السلام،
چه عــالی،ان شاءالله اگه بتونم حتما کمکی خواهم کرد؛
خداقوت...
سلام علیکم
می بینم که شروع کردین
هر دوتا پستتون عالی بود. مخصوصا مطلب طنزش.
براتون ارزوی موفقیت میکنم
============================
راستی
اومده بودم بهتون یه پیشنهادی بدم
اگر در رابطه با روابط قبل از ازدواج سوال یا اشکالی دارین
یا میخواین اطلاعاتی کسب کنید
یا به بقیه بچه ها نظرات خودتون رو برسونید و کمکشون کنید
پیشنهاد میکنم به این فروم یه سر بزنید
موفق باشید
یاعلی

http://khforum.takbb.com/
پاسخ:
علیکم السلام،
ممنون از لطفتون؛
سایت خوبی رو معرفی کردید،تشکر می کنم
موفق باشید
علی یارتون...
سلام 
آپ کردم
خوشحال میشم نظرتون رو بدونم
یاعلی
پاسخ:
سلام،
چشم ،سر می زنم...
علی یارتون
سلام
خدا قوت
به این مطلب بنده سری بزنید/ منتظر نظر مفید شما هستم
http://cherik.blog.ir/post/60
پاسخ:
علیکم السلام،
مطلب خوبی بود و قابل تأمل...
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۱ پوریا رودبارانی
عالی بود
پاسخ:
ممنون...

عرض سلام و احترام

 

از حضور شما ممنونم

 

ایشالله موفق باشید و خدانگهدار

پاسخ:
علیکم السلام،
لطف دارید،سلامت باشید...
۲۷ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۶ سید ابوالفضل (حدیث یار)
سلام
زیبا .... نیاز جامعه ی ما فرهنگ سازی است
آن هم از نوع رسانه و فضای مجازی  ..
خدا قوت
یاعلی
www.hadiseyar.mihanblog.com
پاسخ:
علیکم السلام
متشکرم،وبلاگ پرباری دارید
مؤید باشید...
سلام...

دعوتید به *صدای صحیفه سجادیه....دعا در حق پدر ومادر*

http://zareh.blog.ir/post/235
پاسخ:
سلام بر شما،
ممنون، احسنت به شما بخاطر این اقدام خداپسندانه...
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۹:۴۲ رها پاک سرشت
عذاب من آقا که کاری ندارد
همین دوری از کربلا ی تو کافی است........... 
مرسی سر زدین
قالب وبلاگتونم خیلی قشنگه....
یاعلی
پاسخ:
یا اباعبدالله...

نظر لطفتونه، وبلاگ خیلی خوبی دارید امیدوارم همیشه در راه حق قدم بردارید؛
علی(علیه السلام) یارتون...
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۱:۲۶ میلاد علیدوست
السلام علیک یا صاحب الزمان
شاید امروز بیاید شاید
پاسخ:
ان شاءالله

یوسف از دست زلیخا چند سالی حبس رفت
مهدی از اعمال ما حبس ابد گردیده است... :(
۰۹ آذر ۹۲ ، ۰۷:۵۰ رضا غفاریان
سلام
مطالب بسیار زیباست
اجازه دارم ازشون استفاده کنم؟
پاسخ:
سلام علیکم
لطف دارید،
 بله اشکالی نداره...
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۵۶ طلبه جهادگر

سلام

وب خوبی دارید هرچند وقت نشد همش رو بخونم! ولی یه گشتی زدم!! و لذت بردم..

عکس نوشته هاتونم عالی

منم تازه یه کار خیلی کوچیک رو شروع کردم...

برای بهتر شدنش نیاز به نظرات قشنگتون دارم، ممنون میشم منو با نظراتتون کمک کنید.

امیدوارم تو زندگی موفق باشید و همیشه خوشبخت و شاد...

Harakat.blog.ir

منتظرم...

پاسخ:
علیکم السلام،
ممنون نظر لطفتونه...
اگه توفیق پیدا کردم حتما میام :)
سلام
خسته نباشی، خداقوت
........
گفتم سری بزنم ببینم سنگر چطوره، الحمد لله .... در پناه حق باشید....
پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم،
علی(علیه اسلام) یارتون...
سلام
خدا قوت
چند مطالب خواندنی قرار داده ام....... تشریف بیارید...!
پاسخ:
علیکم السلام،
چشم حتما سر میزنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی